torsdag 10. mars 2011

jeg savner hester.

jeg savner hester. jeg savner å sitte på den varme ryggen og kjenne de kraftige musklene jobbe under meg. jeg savner å føle at jeg går i ett med hesten. jeg savner å bare være i stallen og kjenne duften av hester og høy. jeg savner å kysse på yndlingshesten min, og å bare være stille sammen med den. jeg savner å gråte for meg selv når jeg måtte dra hjem fra stallen. jeg savner å føle at jeg kunne fortelle dem alt. jeg savner å ha en hest som bestevenn. jeg savner den beste hesten, nora. og jeg håper hun savner meg også...

translation: a text about how much i miss horses. use google translate if you want to read it all!

3 kommentarer:

Celine sa...

JEG ER LITT REDD FOR HESTER JEG :p

Oda sa...

det er jeg også, litt skeptisk.. Har ridd en del ganger, og syns det ser SÅ morsomt ut å ri på tur!:)

Kine Emelie sa...

celine og oda: de er ikke skumle i det hele tatt :) kun store, gode koseklumper med varme hjerter!

Follow KINE EMELIE.