torsdag 10. mars 2011

smoothie og farmen.

heisann! nå koser jeg meg med verdens beste smoothie samtidig som jeg ser på farmen. ellers i kveld har jeg jobbet med fotodokumentaren min som skal leveres i morgen, så jeg har vel på en måte vært litt forlovet med indesign og photoshop, he-he. og snart begynner jo også paradise hotel, wihu! lol. ha en fin kveld!

translation: hello! now i am drinking the best smoothie in the world, while watching farmen. earlier this evening i have been working on my photo documentary which has a deadline for tomorrow, so i have sort of been engaged to indesign and photoshop, ha-ha. and in a little while paradise hotel starts, wihu! lol. have a good night!

3 kommentarer:

Mia sa...

Takk det samme..
smoothien så veldig god ut :-)

Amalie sa...

Kult bilde;)
Fin blogg!!!

sv: Takk det samme ;)

Kine Emelie sa...

amalie: takk :) bildet er ikke tatt av meg da, hehe.

Follow KINE EMELIE.